The IT Service Management Process Manual-   eReader eBook

James Persse • eBook

€ 48,34

Direct downloaden

Gratis verzending
Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

This practical guide is a great solution to address the key problem how to implement ITSM and ISO 20000 when initial training has been completed. It supports the basic approaches to the fundamental processes small to medium sized companies will find the concise, practical guidance easy to follow and implement. It avoids the complex, enterprise-wide issues which though valid are not a major issues for those organizations whose IT processes form only a small part of the service offering to customers. Each chapter has the following structure: Improvement activities Process inputs and outputs Processes related to Tools and techniques Key Performance Indicators Critical Success Factors Improvement roles Benefits of effective Implementation challenges and considerations Typical assets and artifacts of an Improvement program

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Details:

Auteur(s)James Persse
UitgeverijVan Haren Publishing
ISBN9789087530181
TaalEngels
UitvoeringeBook
Aantal pagina's355
Verschijningsdatum
Formaat
Adobe PDF met Adobe DRM
Adobe PDF met Adobe DRM is een formaat voorzien van DRM beveiliging van Adobe. DRM staat voor Digital Rights Management en dit is een techniek om het illegaal kopi�ren van digitale bestanden tegen te gaan.
Bestandsgrootte8970 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieUitgeschakeld
SerieBest practice
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.  

Recent bekeken producten