The medium kills the message

Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in ‘The medium kills the message’ hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd?
4,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
4,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook In leestlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

Bookalikes

Deze boeken lijken qua stijl, genre of inhoud op The medium kills the message. Check het zelf en als je het boek uit hebt: laat ons vooral weten wat je ervan vond. Via een beoordeling bijvoorbeeld.

  1. Pleisters op de ogen-Arnold Karskens
  2. Tegels lichten-H.J.A. Hofland
  3. Over de media heb ik niets te zeggen-Sven Gatz
  • Auteur(s) : Pieter van den Blink
  • Uitgeverij : Ambo|Anthos
  • ISBN : 9789026335983
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 55
  • Verschijningsdatum : 17-10-2016
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 1044 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld