True brands-   eReader eBook

Mark van de Grift • eBook

€ 11,99

Direct downloaden

De laatste bestelling was 5 dagen geleden.

True brands is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

TRUE Brands; de succesmerken van de toekomst!

 

Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken?

De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken en breken. Daar staat tegenover dan onze maatschappij nieuwe merken nodig heeft. Verantwoordelijke marketing kan positieve verandering tot stand brengen in een wereld waar de leefbaarheid onder druk staat. Op dit spannende snijvlak staan TRUE Brands.

De basis van TRUE Branding is Transparency, Responsibility, Unique en Empathy. Dit is een geheel nieuw concept en staat voor loyaliteit aan je eigen merk. Denk aan Dove, Triodos bank, Toms (schoenen), Tony Chocolonely of Patagonia.

Een echt TRUE Brand neemt verantwoordelijkheid, die aansluit op de missie en resoneert bij de doelgroep. Doorstaat uw merk de toets van TRUE-ness en zal het de komende generaties aanspreken?

 

Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek Het merk ik, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Boekenadvies op maat

eci adviseert op basis van inhoud, genre en stijl

Enthousiast over dit boek?

Dan raken deze boeken je ook

Of zoek je andere…

  • boeken over merken
  • leesvoer voor ondernemers

Details:

Auteur(s)Mark van de Grift
UitgeverijSpectrum
ISBN9789000348169
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's225
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1933 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten