Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

We hebben er zin in!

We hebben er zin in! Zo dus: - Aandacht in plaats van automatismen - Positieve verbinding in plaats van negativisme - Ambitie in plaats van aanpassing - Gedrevenheid in plaats van passiviteit Zin is een gigantische, maar dikwijls onderschatte energiebron. Wanneer je er zin in hebt, ben je aandachtiger op ontwikkelingen in je omgeving. Dan ben je positiever gestemd en ga je eerder verbindingen met anderen aan. Dan ben je sneller geneigd om een zelfgekozen ambitie te verwezenlijken. En dan ga je met meer gedrevenheid aan de slag. In dit boek geen zware kost of zweverige praatjes. Naast een stevige theoretische basis bevat We hebben er zin in! een aantal eenvoudige principes om de slagkracht van je organisatie te vergroten. Een zinvolle gids voor iedereen die in beweging wil komen om beter te presteren vanuit een positieve drive! Hans van der Loo is als zelfstandig adviseur verbonden aan adviesbureau Turner en aan verandernetwerk Bindje. Hij adviseert en schrijft over visie, strategie en cultuurverandering. Geen succes zonder zin en Waar de zin verdwijnt, ontstaat leegte: mooie oneliners van Hans van der Loo! Hoe mobiliseren we deze kostbare kracht? Aan de slag met dit inspirerende boek! Willem Mastenbroek Emeritus hoogleraar Hans van der Loo weet als geen ander organisatiefactoren te ontleden die er werkelijk toe doen. Zijn boek wijst de weg uit de middelmaat van routines. Wie durft hem te volgen? Paul Verweel Hoogleraar Krajicek Chair aan de Universiteit Utrecht De belangrijkste taak van een manager is zingeving: als we weten en voelen wat de zin is van ons werk, krijgen we energie en dan gaat verder alles vanzelf. Mathieu Weggeman Hoogleraar Organisatiekunde aan de TU Eindhoven
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Hans van der Loo
  • Uitgeverij : Van Duuren Management
  • ISBN : 9789089650993
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 258
  • Verschijningsdatum : 08-06-2011
  • Formaat :
    ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 3033 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld