Zakelijke doelen bereiken met sociale media-   eReader eBook

Marco Frijlink, Wilco Verdoold • eBook

€ 14,99

Direct downloaden

Zakelijke doelen bereiken met sociale media is ook verkrijgbaar als:

Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Van lukraak naar doelgericht! Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken: Naamsbekendheid vergroten Leads genereren Klanten behouden Klantenservice verbeteren Reputatie verbeteren Beïnvloeders betrekken Marktinzicht vergroten Risico’s beheersen Medewerkers werven Medewerkers betrekken Productiviteit verhogen Innovatie/ontwikkeling bevorderen

Er zijn nog geen reviews voor dit boek

Schrijf een review en maak kans op € 50

Schrijf een review

Boekenadvies op maat

eci adviseert op basis van inhoud, genre en stijl

Enthousiast over dit boek?

Dan raken deze boeken je ook

Of zoek je andere…

  • boeken over social media
  • leesbare boeken waar je iets van opsteekt

Details:

Auteur(s)Marco Frijlink, Wilco Verdoold
UitgeverijBusiness Contact
ISBN9789047007944
TaalNederlands
UitvoeringeBook
Aantal pagina's174
Verschijningsdatum
Formaat
ePub met digitaal watermerk
ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
Bestandsgrootte1408 KB
KopieerrechtenKopiëren is niet toegestaan
PrintrechtenPrinten is niet toegestaan
VoorleesfunctieIngeschakeld
Afmetingen1 x 1 x 1 mm.
Gewicht1 gr.

Recent bekeken producten