Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break

Epic Content Marketing helps you develop strategies that seize the competitive edge by creating messages and "stories" tailored for instant, widespread distribution on social media, Google, and the mainstream press. It provides a step-by-step plan for developing powerful content that resonates with customers and describes best practices for social media sharing and search engine discoverability
27,99 
34,99  
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
27,99  
34,99  
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Joe Pulizzi
  • Uitgeverij : McGraw-Hill
  • ISBN : 9780071819893
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : Paperback (ENG)
  • Aantal pagina's : 331
  • Verschijningsdatum : 01-01-2013
  • Afmetingen : 237 x 159 x 28 mm.
  • Gewicht : 599 gr.