Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Storytelling

Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het vertellen van verhalen steeds belangrijker wordt als sturingsinstrument in organisaties.

Stel uzelf de volgende vraag: "Gebruik ik droge feiten en cijfers om mensen achter een nieuwe reorganisatie te krijgen? Of vertel ik een verhaal, een metafoor, waaruit iedereen de moraal en het nut van de verandering kan halen?"
Zet op boekenlijstje
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Normale prijs41,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs41,50

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : G. Rijnja, R. van der Jagt
  • Uitgeverij : Boom
  • ISBN : 9789013014662
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 125
  • Verschijningsdatum : 01-01-2004
  • Serie : Communicatie Dossier
  • Seriedeel : 24
  • Afmetingen : 232 x 164 x 8 mm.
  • Gewicht : 212 gr.