Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Ondernemen in de financiele dienstverlening Omarm de octopus

Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier. Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige 'online consument 2.0' en de 'connected consument 3.0' van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als 'serieus' bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die 'leuke' social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat. Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen. Snelcursussen over Twitter, Facebook, LinkedIn, Google (incluis YouTube en Blogger) en Wikipedia maken de lezer nog beter wegwijs in de wereld van social media. De zakelijk kansrijke social media dus, voor alle financiële dienstverleners, groot en klein, jong en oud, die de consument 2.0 en ook de consument 3.0 willen kunnen bijbenen.
36,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
36,50
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!