Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Scoren.info Relatiebeheer

Met de methode Scoren.info word je opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van commercieel medewerker tot junior accountmanager, vestigingsmanager groothandel, assistent-manager internationale handel, intercedent en contactcenter medewerker. Allemaal functies die zich bezighouden met commercie, maar die hun eigen specialisatie kennen.

Alleen kunnen verkopen is in de commerciële sector niet voldoende. Je moet ook weten hoe je je klanten tevreden houdt. Het gaat dan om het beheren van de relaties met je klanten, met de bedoeling om van elke klant een trouwe klant te maken. Daarvoor heb je kennis en vaardigheden nodig. Bijvoorbeeld over het CRM-systeem. Daarnaast leer je hoe je om kunt gaan met problemen die klanten hebben en wat je doet met kritiek die via internet binnenkomt.
30,00
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
30,00
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Lees een stuk uit

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!