Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Tendens Communicatie in toerisme en recreatie | online en offline

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant of de gast. Dat kan aan de balie zijn, maar ook telefonisch of via internet en sociale media. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit theorieboek lees je alles over communicatie in je functie, zowel online als offline. Klant- of gastgericht gesprekken voeren, effectief schrijven, online en offline communiceren, promotionele teksten en rapporten en verslagen worden allemaal behandeld. Specifieke kenmerken voor verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel, reisbranche en toeristisch informatiebedrijf worden apart toegelicht. Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche en Toeristisch informatiebedrijf. In alle Tendens Toerisme en recreatie profieldeel-werkboeken wordt verwezen naar dit theorieboek.
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Normale prijs23,00
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs23,00

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Lees een stuk uit

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!