Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

The medium kills the message

Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in 'The medium kills the message' hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd?
8,00Vriendenprijs
10,00 Normale prijs
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
10,00 Normale prijs
8,00 Vanaf je 4e boek
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Lees een stuk uit

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Katrien Gottlieb, Pieter van den Blink
  • Uitgeverij : Ambo|Anthos
  • ISBN : 9789026335976
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 120
  • Verschijningsdatum : 20-10-2016
  • Tags : 20161020
  • Afmetingen : 190 x 110 x 10 mm.
  • Gewicht : 103 gr.