Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

De kunst van het winnen

Wie eerlijk is wint nooit de Tour de France

De meeste renners benaderen de Ronde van Frankrijk op een noodlottige manier. Een rit winnen zou aardig zijn, een plaats in de buurt van het podium waanzinnig. Dat is een rampzalige benadering. Zo win je nooit! Want hoop is ontoereikend. Wie wil winnen (al helemaal van sterkere ploegen en renners) zal elke vorm van eerlijkheid achter zich moeten laten.

Een renner heeft strategieën nodig om het beoogde doel (de eindoverwinning) te behalen, en dan niet de aloude methoden. In De kunst van het winnen bespreekt Herman Chevrolet onconventionele strategieën om het ultieme doel te bereiken. Kortom: dit is een boek zo smeuïg en vermakelijk als de spannendste klassieker.
11,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
11,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijstje

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Herman Chevrolet
  • Uitgeverij : De Arbeiderspers
  • ISBN : 9789029539258
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 106
  • Verschijningsdatum : 16-06-2015
  • Tags : 20150616
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 886 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld