Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Help, mijn patiënt is tevreden!

De klant afnemer, consument, cliënt of patiënt is `hot. Bestuurders, directies, beleidsmakers en werknemers van zorginstellingen beseffen dat bij de klant de sleutel ligt tot stabiliteit, onderscheidende kwaliteit en groei van hun organisatie. Wie de klant verliest, verliest het bestaansrecht. Maar inmiddels is duidelijk geworden dat louter klantgerichtheid niet meer voldoende is. Het is niet de aanbieder die de kwaliteit van het zorgaanbod bepaalt, maar de afnemer die met zijn/haar tevredenheid het aanbod waardeert. Tevredenheid vormt belangrijke, zo niet de belangrijkste, feedback van klanten. Resultaten van tevredenheidsonderzoek worden gebruikt voor aanpassing en ontwikkeling van beleid. Het is daarom cruciaal dat tevredenheid op de juiste manier wordt getaxeerd. Wie er verkeerd mee omgaat, riskeert ineffectief, inefficiënt of zelfs counterproductief beleid. In dit boek wordt tevredenheid vanuit verschillende perspectieven bekeken. Wat is de toegevoegde waarde van het begrip, welke waarde heeft het voor beleid, hoe kunnen veranderingen van tevredenheid worden verklaard en waar liggen foute interpretaties op de loer? Wie de klant serieus wil nemen, mag tevredenheid niet op face value beoordelen.
22,00
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
22,00
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijstje

Direct downloaden

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : B.J.M. Welling, Theo B.C. Poiesz
  • Uitgeverij : Boom Lemma Uitgevers
  • ISBN : 9789460945496
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 128
  • Verschijningsdatum : 20-04-2012
  • Tags : 20120420
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 3157 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld