Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Het strategisch verkoopplan

Over het schrijven van een goed strategisch verkoopplan is relatief weinig theorie beschikbaar. Veel verkoopleiders schrijven het plan puur op gevoel en vanuit ervaring. Maar om een goed plan te schrijven, kan een theoretische onderbouwing niet ontbreken. Hoe kun je de theorie op een slimme manier koppelen aan de praktijk en dit op papier zetten? Het strategisch verkoopplan beoogt de lezer hiervoor de nodige handreikingen te doen. Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten in het hoger onderwijs die voor een bedrijf een verkoopplan moeten schrijven, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken. Het strategisch verkoopplan kan worden gebruikt als checklist en als standaardvoorbeeld voor een strategisch verkoopplan, maar het is het beste om dit boek flexibel te gebruiken en kritisch te kijken welke onderdelen noodzakelijk zijn. Het stappenplan is zo geschreven dat de lezer in relatief korte tijd een strategisch verkoopplan kan schrijven, waarmee het bedrijf zo snel mogelijk betere resultaten kan boeken. Auteursinformatie Ruud de Haas, MBA, heeft als deskundigheidsgebieden marketing, verkoop en strategie. Na enkele jaren in het bedrijfsleven te hebben gewerkt in diverse commerciële functies, heeft hij de overstap gemaakt naar het onderwijs. Ruud is naast zijn werkzaamheden als hbo-docent bij de Fontys Hogeschool Marketing en Management, ondernemer en is parttime verbonden aan het instituutslectoraat.
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs11,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs11,99
In winkelmand
In boekenlijstje

Direct downloaden

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Ruud de Haas
  • Uitgeverij : Boom Lemma Uitgevers
  • ISBN : 9789461276421
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 67
  • Verschijningsdatum : 11-08-2015
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 5847 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld