Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Red de salestijger

De handleiding voor memorabele sales resultaten Iedereen willen kopen. Prospects/klanten komen er voor bij je. En toch hebben ze er een hekel aan als ze het gevoel hebben dat er aan ze verkocht wordt. Hoe trek je klanten aan? Hoe hou je ze vast, en hoe verleid je ze om loyale klanten te worden? Red de Salestijger is geschreven voor iedereen die zich bewust is dat verkopen vandaag de dag niets meer en niets minder is dan het begeleiden van een aankoop. Mooie theorie. Maar HOE doe je dat dan? Hoe zet je verkopers (aankoopbegeleiders) in beweging zodat ze klanten helpen kopen, waardevoller worden voor klant, organisatie en zichzelf? Salestijgers worden bedreigd door 3 elementen Ineffectief management Laag rendement processen en procedures Belemmerend denken "ik kan alleen succesvol verkopen als....." Tevreden klanten zijn niet meer genoeg. Loyale klanten zijn het recept voor succes. Dat begint allemaal bij loyale medewerkers. Daarom is dit boek veel meer dan het zoveelste "Hoe verkoop ik" boek. Red de Salestijgers reikt je alle elementen aan (TEAM - ORGANISATIE - WERVING - TRAINING - VOORBEREIDING - COACHING - CASH/CIJFERS) dat nodig is voor memorabele verkoop contacten. Red de Salestijgers helpt managers om je mensen dag in dag uit te inspireren om meer uit hun potentieel te halen, het helpt verkopers met direct toepasbare technieken om meer rendement te halen uit elk klant contact. Red de Salestijger is volgens het vakblad salesmanagement het boek dat je MOET lezen.
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijstje

Direct downloaden

Lees een stuk uit

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Marc Dijk
  • Uitgeverij : Aerial Media Company
  • ISBN : 9789402600230
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : 21-11-2014
  • Tags : 20141121
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 1198 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld