Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Service Automation Framework

for the design and delivery of automated services

Service Automation is the concept of achieving customer loyalty by the use of automated technologies and builds upon a large demographic and sociological trend. We are the self-service generation, who are able to make our own decisions. The self-service generation is nowadays used to search, evaluate and purchase products online for a number of years now. This book will give you deep insight into the concept of Service Automation, the concept by which you can automate customer service in your organization. If you adequately apply Service Automation in your organization, you will see both employee and customer satisfaction rise and significantly increase the number of people who 'like' your company. The Service Automation Framework (SAF®) has been created to find a methodical way to discuss Service Automation. It offers a simplistic version of any organization, which includes a number of processes that every organization can think of to systematically enhance its Service. As with any model, it is a simplified version of reality, but it structures the mind and provides uniform terminology when discussing the contents with co-workers and colleagues. Nothing more, nothing less. We encourage you to adapt and apply the model in any way that you see fit and which helps you and your organization. This book is intended for anyone who has ever experienced that the level of Service in his organization can be increased and is looking for guidance on a step-by-step model to achieve this, whether you are an entrepreneur, executive, consultant or work in the field of academia.
Zet op boekenlijstje
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs48,34
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs48,34
In winkelmand

Direct downloaden

Lees een stuk uit

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Jan Willem Middelburg
  • Uitgeverij : Van Haren Publishing
  • ISBN : 9789401800631
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : 04-01-2017
  • Formaat : Adobe PDF met digitaal watermerk
    Adobe PDF met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam op iedere pagina) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 6440 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld
  • Serie : Best practice