Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Service Management

Bedrijven stellen dat 'service' en 'klanttevredenheid' erg belangrijk zijn. In de praktijk blijkt het begrip 'service' vaak voor velerlei uitleg vatbaar en ontstaat regelmatig miscommunicatie over de definitie en kwaliteit van de geleverde dienstverlening. Deze kwaliteit wordt meestal bepaald door de KPI's van de serviceprovider en niet aan de hand van de klantwensen. Bovendien zijn veel in projecten gebruikte methoden en technieken vooral gericht op IT, en in mindere mate op Service Management. De kwaliteit van de dienstverlening aan de klant en zijn/haar business moet de primaire drijfveer zijn voor succes. Hierbij is IT slechts een middel om die bedrijfsprocessen zo goed mogelijk te ondersteunen. In dit boek staat het verlenen van een optimale service aan de klant dan ook centraal. Wat vindt de gebruiker in de praktijk van de geleverde dienstverlening, en welke meerwaarde heeft die service voor de klant en de business? Om de optimale service te bewerkstelligen, presenteert Jos Gielkens in dit boek zijn 4-stappenaanpak. Aan de hand van praktische voorbeelden en een checklist maakt hij duidelijk dat de klanttevredenheid het beste kan worden gemeten en bewaakt middels Kritieke Succes Factoren. Met deze pragmatische benadering voor ogen én met blijvende aandacht voor dienstverlening en maximale toegevoegde waarde voor de klant, laat Jos zien hoe je gestructureerd en ongecompliceerd tot de beste service voor de klant kunt komen. Over de auteur Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche en is werkzaam als project-/programmamanager, Service Manager en consultant. Daarnaast is hij docent aan de Hogeschool E3 en geeft hij (project)management en communicatietrainingen. Tevens is Jos auteur van meerdere ICT-uitgaves zoals 'Participeren in projecten', 'IT en Management' en meerdere 'Office'-boeken.
9,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
9,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Lees een stuk uit

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Jos Gielkens
  • Uitgeverij : Futuro Uitgevers
  • ISBN : 9789492221469
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 105
  • Verschijningsdatum : 10-09-2016
  • Tags : 20160910
  • Formaat : ePub met Adobe DRM
    ePub met Adobe DRM is een formaat voorzien van DRM beveiliging van Adobe. DRM staat voor Digital Rights Management en dit is een techniek om het illegaal kopi�ren van digitale bestanden tegen te gaan.
  • Bestandsgrootte : 406 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Uitgeschakeld