Maak een nieuwe boekenlijst

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

The long tail

Waarom we in de toekomst minder verkopen van meer. Wat gebeurt er wanneer de mogelijkheden eindeloos lijken te zijn, wanneer alles beschikbaar wordt voor iedereen en het verschil tussen vraag en aanbod er niet langer toe doet? Door de komst van internet is onze wereld veranderd en werden nieuwe waarheden over consumentengedrag onthuld. Chris Anderson, hoofdredacteur van Wired Magazine, beschrijft in de inmiddels verworden klassieker The Long Tail de businessmodellen van winkels als Amazon.com, Bol.com en iTunes en laat zien waarom we in de toekomst minder zullen verkopen van meer. Doorbreek de tirannie van de grootste gemene deler, ontdek het geheim van de lange staart! 'Dit is een echte managementklassieker. Bij Bol.com zeggen we altijd dat we The Long Tail hebben uitgevonden. We waren alleen te druk bezig om er een boek over te schrijven. Goed dat internetgoeroe Chris Anderson dat wél heeft gedaan!' Daniel Ropers, directeur Bol.com 'The Long Tail is zowel provocerend als informatief. Dit boek hoort in je boekenkast tussen Tipping Point en Freakonomics te staan.' Reed Hastings, oprichter en ceo van Netflix 'Een voortreffelijk boek.' The Times 'Een absolute aanrader en een klassieker in de marketingliteratuur.'Marketingfacts.nl 'Chris Andersons timing is absoluut perfect. Weinigen hielden het voor mogelijk dat de toenemende invloed van internet zo veel kansen en mogelijkheden zou bieden.' Eric Schmidt, voormalig ceo van Google
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
8,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijst

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

In ... boekenlijsten

Bekijk alle boekenlijsten

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Chris Anderson
  • Uitgeverij : Nieuw Amsterdam
  • ISBN : 9789046811764
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 304
  • Verschijningsdatum : 22-04-2013
  • Tags : 20130422
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 2809 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld