Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Verkocht!

Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega s, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijfje of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken. Dat verkopen een wetenschap én een kunst is, laat Daniel Pink zien in dit boek. Hij legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn en waarom je het meest bereikt door je in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. Verkocht! Zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
19,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe. Lees meer.
Bestel dit eBook
In boekenlijstje

Direct downloaden

Gemiddelde beoordeling

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde van €50.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Daniel H. Pink
  • Uitgeverij : Business Contact
  • Vertaler(s) : Meile Snijders
  • ISBN : 9789047005896
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 227
  • Verschijningsdatum : 22-04-2013
  • Tags : 20130422
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 1758 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld