Maak een nieuw boekenlijstje

Dit kun je altijd nog aanpassen

Annuleer

Wat is onze naam waard?

Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt. Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen. Kan dat dan? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven: * Leid de waarde; * Manage de waarde; * Market de waarde. Hoe creëer je duurzame waarde? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan. Jeroen Geelhoed is partner bij &samhoud, een gewoon ongewoon adviesbureau. Salem Samhoud is oprichter van &samhoud, adviseur van raden van bestuur en tevens honorary professor aan de Management School van de University of Sheffield. Ingrid Smolders is managing partner en verantwoordelijk voor de People Equity-tak van &samhoud. Onder het motto 'Together we build a brighter future' brachten ze de ideeën uit dit boek bij anderen en bij zichzelf in de praktijk. Dit leidde tot de brandstore &samhoud places en tot verschillende prijzen, waaronder #1 Great Place to Work in Europa.
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs24,99
We geven korting vanaf je 4e boek in 12 maanden. Zonder gedoe.  Lees meer.
Prijs24,99
In winkelmand
In boekenlijstje

Direct downloaden

Beoordeling lezers

  • 0 sterren

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?

Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een fantastisch boekenpakket met 3 titels uit de Bestseller top 100.

  1. Geef je mening in je eigen woorden, dat is veel leuker om te lezen.
  2. Prijzen kun je beter niet noemen. Die veranderen nog wel eens.
  3. Noem geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen, je beoordeling is door iedereen te zien.
  4. Links naar andere leestips? Ja graag! Informatie over andere bedrijven of websites, nee dankje.
  5. Tot slot: blijf netjes, want ongepaste taal kunnen we natuurlijk niet plaatsen.
 

Voorbeeld beoordeling:

Nog even geduld, je beoordeling komt meestal binnen een dag online!

  • Auteur(s) : Ingrid Smolders, Jeroen Geelhoed, Salem Samhoud
  • Uitgeverij : Academic Service
  • ISBN : 9789052619965
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : 15-11-2012
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk
    ePub met digitaal watermerk (Social DRM) is een formaat met sociale beveiliging. Hierbij wordt het eBook gemarkeerd met zichtbare (je naam voor ieder hoofdstuk) en onzichtbare kenmerken. Met Social DRM ben je niet gebonden aan een Adobe ID. Je kunt deze eBooks lezen op alle e-readers, dus met of zonder Adobe ID.
  • Bestandsgrootte : 7829 KB
  • Kopieerrechten : Kopiëren is niet toegestaan
  • Printrechten : Printen is niet toegestaan
  • Voorleesfunctie : Ingeschakeld